Afgelopen zaterdag speelde al onze afdelingsjeugd een wedstrijd. Sommige speelden thuis, sommigen speelden op vreemde bodem.
SKF 3 (hoofdklasse) speelde een uitstekende wedstrijd tegen Hutaf 3 uit Huissen. Een perfecte 10-0 was het gevolg, waar maar 34 games voor nodig waren. Niels Bremer, Toine en Aniek scoorden allemaal drie keer, waarbij Niels en Toine ook nog het dubbel wisten te pakken. De thuisploeg maakt het zichzelf niet onnodig moeilijk, alleen Toine liet zijn tegenstander even ruiken aan een overwinning, maar wist de vijfde game toch met 11-8 te winnen. Deze overwinning zet ze op een tweede plek, toch nog op een flinke achterstand op Hercules 3. Komende week mogen ze aantreden
tegen Bit.nl 2.

Ook uitkomend in de hoofdklasse, speelde SKF 4 tegen Treffers 1 uit Arnhem. Vaste invaller Eelke mocht weer aantreden, helaas kwam hij weer net niet tot scoren. Wel trefzeker was Rogier, maar liefst twee keer wist hij te winnen. Ook Lauren wist een wedstrijd te winnen, waardoor de eindstand een 7-3 verlies was. Hierdoor komen ze op een gevaarlijke vijfde plek. Komende week staat de wedstrijd tegen concurrent Hutaf 3, hopelijk gaan ze het net zo goed doen als SKF 3.

SKF 5 speelde tegen Oni 3. Omdat Eelke zijn kunsten vertoonde bij SKF 4, trad ons team weer aan met twee spelers, namelijk Hugo en Manuel. Een gelijkopgaande strijd was het gevolg, waar ook geen winnaar uit de bus kwam rollen. Manuel wist weer eens sterk te spelen, drie uit vier was het gevolg. Ook Hugo wist een wedstrijd te winnen. Doordat een van de twee dubbels ook prooi was voor SKF, werd dus het eerder genoemde gelijkspel behaald. Komende week spelen ze tegen Bit.nl 3, een strijd in de onderste regionen.

SKF 6 speelde een uitwedstrijd tegen Hutaf 7. Op de helft van de wedstrijd stonden ze er prima voor, met een 1-4 voorsprong. Daniel wist al twee keer te winnen, ook Stan wist zijn eerste wedstrijd te winnen. David verloor helaas zijn eerste pot. Hutaf vocht echter terug, maar SKF wist toch de
minimale overwinning veilig te stellen. Daniel en Stan wonnen beide twee keer, David wist een keer te winnen en de dubbel werd ook door SKF gewonnen. Komende week heeft ons team rust.

SKF 7 speelde tegen Hutaf 6. De bezoekers gingen fel van start en liepen binnen de kortste keren uit naar 0-4. Dat lieten Bernard, Just en Joran zich niet gebeuren en wisten allemaal hun tweede pot te winnen. Daarna was alleen Joran nog succesvol, en moest het team tevreden zijn met vier punten. Komende week hebben ook zij een weekendje rust.