Sluiting verlengd naar 6 april

VAN DE VOORZITTER,

Beste leden en spelers van SKF

De ontwikkelingen gaan snel momenteel. Om de kans op besmetting met het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken, zijn er ondertussen weer strengere maatregelen van kracht, die ons als Vereniging ook treffen. Concreet betekent dit dat de volledige sluiting van onze zaal in ieder geval tot en met 6 april een feit is.
Wij maken hierop ook geen uitzonderingen. Niemand mag tot genoemde datum van de zaal gebruik maken. Dit geldt voor alle activiteiten in ons clubgebouw. Wij verwachten dat iedereen zich aan deze regel houdt. Deze regel is er om iedereen te beschermen, zowel jezelf als anderen. Mochten er toch nog mensen zijn,
die zich niet aan deze regel houden, dan zullen wij gepaste maatregelen treffen.

Wij rekenen op jullie medewerking in ieders belang. Zodra deze crisis weer voorbij is, zullen wij onze activiteiten weer als vanouds kunnen voortzetten.

Blijf gezond!

Namens het Bestuur,