SKF Jeugdteams op weg naar finale !

In de landelijk A kampioensgroep is de reguliere competitie inmiddels afgelopen. Daarmee is duidelijk dat Litac 1, SKF 1, SKF 2 en Enjoy&Deploy Taverzo 1 gaan strijden om de nationale titel bij de jeugd, die recht geeft op een plek in de derde divisie.

Op 9 en 16 april zullen de play-off plaatsvinden. Door middel van loting werd SKF 1 aan SKF 2 gekoppeld, waardoor er sowieso 1 team uit Veenendaal op 5 mei zal strijden om de nationale jeugdtitel.

SKF 1, met daarin (v.l.n.r) Yannick Raaijmakers, Erik Verzijl, Felicia Faas en Wisse Kuiters, draaien een redelijk seizoen. In de eerste wedstrijd werd SKF 2 met 7-3 verslagen, er werd alleen dik van Litac 1 (Lichtenvoorde) verloren.

SKF 2, met daarin (v.l.n.r) Douwe Peper, Romano Verstegen en Thijs van den Berg, zijn misschien wel de verrassing van de competitie. Behalve tegen SKF 1 werd er niet verloren en afgelopen week speelde ze nog verrassend gelijk tegen koploper Litac, een team in vorm dus. Weinig mensen hadden dit van te voren aan zien komen, de play-off is dus een extra goede prestatie.

Zaterdag 9 april aanstaande gaat de wedstrijd om 14:30 van start, alle kijkers zijn vanzelfsprekend welkom. Een week later, op zaterdag 16 april, zal definitief beslist worden wie het in de finale op mag nemen tegen Litac 1 of Enjoy&Deploy.

Hopelijk tot zaterdag!