SKF jeugd in speelronde 4

Door Dicky de Jong

Afgelopen zaterdag speelden zeven van de negen SKF jeugdteams een uitwedstrijd. Hierbij een verslag.

In Oegstgeest wist SKF 1 met 7-3 te winnen van Pecos 1. Thijs had wat pech en verloor tweemaal in vijf games. Romano, weer hersteld van een blessure, verloor zijn eerste wedstrijd maar herstelde knap in zijn andere twee wedstrijden. Erik wist zijn drie wedstrijden te winnen en boekte met Thijs een regelmatige winst in het dubbel. SKF 2 haalde in Hoofddorp hard uit, HTC 1 werd met maar liefst 8-2 verslagen. Dani was wederom in vorm en noteerde een puntgave hattrick. Harm en Simon deden met twee zeges niet veel voor hem onder. Na vier ronden staat SKF 2 op een gedeelde eerste plek, maar de verschillen zijn erg klein in deze leuke poule.

Dani van Bergen

(Dani in topvorm, weer drie zeges)

Vorig seizoen nog kampioen in de hoofdklasse, maar dit jaar loopt het allemaal wat stroever voor SKF 3. Hutaf 3 was duidelijk te sterk en versloeg Ryan, Maarten en Mitchel met 10-0. Nou ja, dan volgende wedstrijd maar vlammen! Adrie bleef voor de vierde keer op rij ongeslagen, het bovenaan staande ONI was ditmaal het slachtoffer van het mooie noppenspel van Adrie. Matthijs versloeg een tegenstander, Luca bleef met lege handen achter. Een 6-4 nederlaag tegen dit sterke team is zeker niet verkeerd. De topper voor SKF 5 tegen HTTC 1 eindigde in een dikke overwinning voor SKF. De tegenstander liet de kopman alleen spelen in de dubbel waardoor het team van coach Jack Lamers hun kansen rook. Niels was oppermachtig en wist zonder gamerverlies te blijven. Ook Samuel wist zijn drie wedstrijden te winnen. Samen verloren zij wel de dubbel in drie games. Kai verloor zijn eerste wedstrijd in vijven, maar kwam daarna niet meer in de problemen. De voorsprong is opgelopen tot 11 punten. Waar gaat dit eindigen!

adrie van tuil in actie
(Adrie behoudt zijn 100% score)

SKF 6 startte goed met een overwinning van Manuel in de eerste wedstrijd, maar helaas bleef het daarbij Shot 2 was gewoon te sterk een won met 9-1. Olaf en Marnix vochten als leeuwen, maar werden niet beloond. SKF 9 haalde uit met een 8-2 zege op Essentia 2. Lennart en Lauren wonnen hun twee wedstrijden, Lucas en Joel waren eenmaal succesvol. De dubbels werden beide gewonnen. SKF 9 gaat dik aan de leiding! Goed bezig toppers!

SKF 9 Lauren
(Lauren blijft het goed doen)

Komend weekend zijn alle teams vrij i.v.m. het ranglijsttoernooi in Hoorn. Alleen SKF 1 speelt een inhaalwedstrijd, zij spelen zaterdag thuis tegen HTTV 1 uit den Haag.