SKF actief op ranglijsttoernooien jeugd

Afgelopen weekend werd in Tilburg een tweetal toernooien georganiseerd waaraan SKF spelers deel hebben genomen. Op zaterdag kwamen Hidde, Rogier en Lauren in actie tijdens het Jeugdranglijsttoernooi. Lauren werd ongeslagen eerste in zijn poule, Hidde en Rogier plaatsten zich ook voor de volgende ronde, zij verloren slechts eenmaal en werden tweede in de poule. Rogier strandde bij de laatste 16, Lauren en Hidde kregen een bye en troffen elkaar in de kwartfinale. In een zeer spannende en mooie wedstrijd was Hidde met 11-9 in de vijfde game de meest gelukkige. Na een overtuigende 3-0 winst in de halve finale trof hij in Tijn Kosters (Never Despair) een gelijkwaardige tegenstander in de finale. Hidde wist de eerste game dik te winnen, maar de tweede en derde gingen boven de 10 verloren. Knap herstel in de vierde game zorgde ervoor dat de finale pas in de vijfde game beslist werd. Een keihard werkende Hidde verloor deze jammer genoeg met 7-11, maar een hele mooie tweede plaats is een feit!

(Rogier, Hidde en Lauren)

Een dag later was het A Ranglijsttoernooi waarbij er ook nu drie spelers van SKF in actie zijn gekomen. Bij de meisjes Junioren speelde Sharon mee. Na een zeer goede start met drie overwinningen volgde er een nederlaag. Uiteindelijk werd Sharon met twee nederlagen tweede in de poule en mocht ze strijden om de plaatsen 3 t/m 6. Beide wedstrijden werden gewonnen en dus een keurige derde plaats voor Sharon. Bij de jongens junioren had Ricco duidelijk een mindere dag. Met hard werken werd nog wel de laatste wedstrijd gewonnen, maar meer dan plaats 15 zat er helaas niet in. Bij de gecombineerde meisjes pupillen/welpen klasse wist Iris met heel goed spel een tweede plaats te bereiken in de poule. Hierdoor mocht ze strijden om de plaatsen 3 t/m 6. Helaas gingen beide wedstrijden verloren, al was ze er in de strijd om de vijfde plaats erg dichtbij. Toch is de 6e plaats voor welp Iris een heel goed resultaat!

Coaches, hartstikke bedankt weer!

Komend weekend speelt de jeugd weer in de competitie en komen alle spelers in actie.