SKF actief op A jeugdranglijsttoernooi

Afgelopen zondag werd in den Haag gestreden tijdens het tweede Ranglijsttoernooi voor jeugdspelers met een A-licentie. Namens SKF deden er drie spelers mee.

Sharon werd vijfde bij de meisjes junioren. Na twee zeges volgende een nederlaag tegen de uiteindelijke winnares Yoeke Gunsing. Vervolgens lagen er kansen tegen Karlijn van Lierop, maar de wedstrijd ging in vijf games verloren. Sharon herstelde zich keurig met een goede 3-0 zege op Emma van de Zanden.

sharon

Bij de jongens junioren speelde Ricco sterk in zijn eerste wedstrijd tegen Mick de Vette, maar de wedstrijd ging toch in vier games verloren. Uiteindelijk werd Ricco 15e en kon toch met een goed gevoel naar huis gaan met een overwinning in de laatste wedstrijd tegen Jadde van Voorthuijsen.

Ricco

Iris behaalde onlangs als Welp ook een A licentie bij de pupillen. In de poule wilde het allemaal nog niet lukken, hierin werden slechts twee games gewonnen. Maar in de strijd om plek 11 was Iris weer helemaal bij de les en met geweldige spinballen werd de wedstrijd in vijf games gewonnen.

Iris

De dank gaat ook uit naar Jean-Paul, Rinie en Dicky die de SKF spelers hebben gecoacht deze dag.

De foto’s in dit verslag komen af van Theo Bense.