Scheidsrechter gezocht

Onlangs ontvingen wij van de NTTB een mail over de kosten van scheidsrechters. Het betreft hier de scheidsrechters voor eredivisieteams. Deze kosten zijn best hoog maar we kunnen een hoge korting krijgen van de NTTB door het leveren van een scheidsrechter 3. Heb jij nou altijd al scheidsrechter willen zijn, dan is dit het moment om naar voren te stappen en de opleiding te gaan doen. Zie onderstaande tekst uit de brief van de NTTB:

“De scheidsrechterskosten voor een individuele wedstrijd zijn opgebouwd uit een dagvergoeding en de reiskosten voor 2 scheidsrechters. Daarnaast zijn er overheadkosten die direct aan de Eredivisie zijn gelinkt zoals kosten voor de Werkgroep Eredivisie en de Eredivisiefinale. Op basis van het aantal wedstrijden in een seizoen komt er een totaalbedrag uit dat dan weer gedeeld wordt door het aantal teams. De uitkomst daarvan is een tarief per team per competitiejaar van €2150,-.

Echter, alle verenigingen wordt aangeboden de kosten zelf te verlagen met €850,- per competitiejaar door het leveren van een eigen SR3, die regionaal zal worden ingezet (niet bij de eigen club). De betreffende SR3 wordt samen met een SR4 ingezet en krijgt geen dagvergoeding. Reiskosten worden wel vergoed. Het totaalbedrag voor clubs die een SR3 leveren komt dan op €1300,- voor een heel seizoen, wat €600,- minder is dan afgelopen seizoen.”

Ben je geïnteresseerd in een functie als scheidsrechter neem dan contact op met de secretaris Gina van Poolen info@ttv-skf.nl