Passen nieuw SKF shirt

Het ziet er naar uit dat we vanaf september weer lekker competitie kunnen spelen. We gaan dit doen in het nieuwe SKF shirt dat we afgelopen voorjaar uitgezocht hebben. Het is de bedoeling dat iedereen die competitie speelt in dit nieuwe shirt speelt. We hebben daar op de ALV dit voorjaar een nieuw plan over voorgelegd aan de leden, dat aangenomen is.
In het kort komt het erop neer dat de contributie van competitiespelers met 1 euro per maand verhoogd wordt. Hiervoor krijgt elke speler een nieuw shirt. Na 3 jaar heb je het shirt afbetaald en kun je, als je dat wilt, weer een nieuw shirt krijgen dat je weer in de 3 jaar daarna afbetaalt.

Jeugdleden betalen ook een euro per maand voor hun shirt. Omdat jeugdspelers, doordat ze nog groeien, vrijwel elk jaar een nieuw shirt nodig hebben is dat op verhuurbasis. Zodra een jeugdspeler uit haar/zijn shirt is gegroeid levert hij/zij het shirt schoon in en krijgt hij/zij een nieuw shirt.
Je krijgt er geen broekje bij. Dat valt niet in deze regeling. Je kunt er voor kiezen een eigen zwart sportbroekje te dragen. Wil je het bijpassende nieuwe zwarte SKF broekje er wel bij hebben, dan kun je dat aanschaffen en gewoon bij levering betalen.
Leden die geen competitie spelen maar wel een nieuw SKF shirt willen kunnen dat ook bestellen en bij aflevering gewoon betalen.
We hebben drie momenten waarop jullie het nieuwe shirt en eventueel broekje kunnen komen passen, te weten op maandag 28 juni, dinsdag 29 juni en donderdag 1 juli. Alle 3 dagen van 19.00 tot 21.00 uur. Ook de jeugdspelers zijn dan welkom.

Mocht je op genoemde data echt niet kunnen, neem dan even contact op met Pieter van den Berg om een afspraak te maken voor een ander moment. pietervandenberg@hotmail.com of 06-81606230.