Oldstars tafeltennis naar SKF

Oldstars Tafeltennis, een initiatief van het Nationaal ouderenfonds en de NTTB, komt dit voorjaar naar Veenendaal, en wel bij uw eigen tafeltennisvereniging SKF. Een mooie kans om in een gezelligheid en sportiviteit te combineren. Bij tafeltennisvereniging SKF weten we als geen ander dat beiden zaken zeer belangrijk zijn. Ons clubgebouw is bij uitstek geschikt voor deze combinatie. Aan de ene kant onze sportzalen met daarin 10 tafeltennistafels om lekker sportief bezig te zijn en aan de andere kant een gezellige kantine voor de broodnodige koffie/thee met een praatje.

Ton Bustin is uw gastheer en zal u de fijne kneepjes van het tafeltennis bijbrengen waarbij elke training gestart wordt met een opwarming in de vorm van Atletic Skills Methode. Een manier van bewegen waarbij op speelse wijze op ieders niveau alle spieren aan bod komen. Na de opwarming gaan we aan tafel, nee, nog niet aan de koffietafel, maar aan de tafeltennistafel waarbij ook u de techniek van het tafeltennisspel onder de knie wordt gebracht.

Halverwege gaan we dan toch aan die koffie/thee tafel om even op adem te komen en gezellig bij te kletsen, waarna we elkaar uitdagen voor een partijtje. Na afloop is er ook nog ruimte voor een bakje koffie of thee, maar u kunt ook huiswaarts gaan.

Kosten
U bent van harte welkom om een paar keer gratis mee te komen doen om te kijken of het wat voor u is. Als u enthousiast bent dan kunt u zich inschrijven voor een lidmaatschap voor € 149,50 euro per jaar. U kunt dan elke maandagmiddag komen tafeltennissen, maar u kunt ook op de dinsdagmiddag, donderdagochtend bij Tafeltennis Overdag en woensdagavond bij de recreanten vrij komen spelen.

Wat heeft u nodig
Om mee te kunnen doen heeft u sportkleding nodig, een korte of lange sportbroek, een sportshirt en sportschoenen met lichte zolen. Daarnaast heeft u een eigen batje nodig. In het begin kunt u een batje van de club lenen, maar op den duur is het prettig om zelf een batje te hebben. Dit kunt u via de club bestellen.

Aanmelden of meer informatie
Wilt u zich aanmelden of meer weten over Oldstars bij tafeltennisvereniging SKF dan kunt u contact opnemen met Ton Bustin tonbustin@gmail.com of met de secretaris Gina van Poolen info@ttv-skf.nl

Wilt u meer weten over Oldstars tafeltennis, dan kunt u terecht op de website van Oldstars: https://oldstars.nl/tafeltennis