Nog 1 week dan is het eindelijk zover!

Na lang wachten hopen wij alle teams in goede gezondheid weer te mogen verwelkomen.

Zoals jullie in de media en tijdens de persconferentie j.l. hebben kunnen vernemen, hoeven er geen Coronaregels meer te worden gehanteerd. Iedereen kan dus weer heerlijk genieten van een avond ontspanning en na de wedstrijden de gezelligheid aan de bar.

Donderdagavond 10 maart a.s. starten wij namelijk weer met de bedrijvencompetitie en gaan ervan uit deze voorjaarscompetitie helemaal uit te kunnen spelen. In poule A strijden zes teams om het voorjaarskampioenschap. De nieuwkomers in poule A zijn CMSI360 en Team SKF en wij heten hun van harte welkom. In poule B en C strijden elk vijf teams om de titel voorjaarskampioen van de bedrijvencompetitie.

Wij gaan ervan uit dat jullie er allemaal weer zin in hebben en wensen alle teams succes met jullie te spelen wedstrijden.

Tot donderdagavond.

Met sportieve groet,