Zoals jullie weten bestaat SKF volgend jaar januari 70 jaar. Hier gaan we als vereniging een groot feest van maken. De jubileumcommissie heeft voor januari een set activiteiten samengesteld voor alle leeftijden en doelgroepen. Dus er is voor iedereen wat wils. Hieronder vind je de data en de activiteiten zoals ze nu gepland staan, dus pak je agenda erbij en noteer:

• Op vrijdag 4 januari beginnen we het jubileumjaar met een informele receptie en ’s avonds een jubileumeditie (tiende keer) van de pubquiz verzorgd door Ronald van Roon en Henk Brouwer.
  • Op zaterdag 12 januari organiseren we een groot intern dubbeltoernooi voor alle senioren, de selectie, Tafeltennis Overdag, deelnemers bedrijfscompetitie en de recreanten. De teams worden zo samengesteld, dat iedereen evenveel kans heeft.
  • Donderdag 17 januari willen we het jubileum vieren met onze sponsoren onder het mom van een tafeltennisnetwerkavond. Alle sponsoren, oud-sponsoren, bedrijven die deelnemen aan de bedrijfscompetitie, leveranciers en andere relaties worden hiervoor uitgenodigd. Ook potentiële nieuwe sponsoren zijn van harte welkom. Wellicht dat we hen aan SKF kunnen binden.
  • Vrijdag 18 januari is het tijd voor een ouderwets avondje kaarten. Leer je clubgenoten van een andere kant kennen tijdens een potje pokeren, jokeren of koppelklaverjassen. Mocht je een vriend(in) hebben met een verbluffende pokerface, neem hem/haar dan gerust mee.
  • Zaterdag 19 januari staat volledig in het teken van onze jeugd. Tijdens deze dag kunnen onze jeugdleden elkaar bestrijden onder blacklights! Als afsluiting van deze dag zal er met elkaar gegeten worden. Er wordt ook een avondprogramma voorbereid voor onze jongste toppers.
  • Woensdag 23 januari zal het een drukke bedoeling worden bij SKF. ’s Middags zal er een clinic gegeven worden aan onze eigen jeugdleden en aan een deel van de kinderen die mee hebben gedaan aan de scholierenkampioenschappen in december. ’s Avonds zal er een toptafeltennistoernooi (top 8 of 12) zijn waar niet alleen onze eigen toppers maar ook een aantal Eredivisietoppers de degens zullen kruisen. Dit beloofd een mooi avondje tafeltennis te worden.
  • Op zaterdag 26 januari sluiten we de jubileummaand af met het altijd gezellige oud-ledentoernooi. Eigen leden zijn hier echter ook van harte welkom. ’s Avonds zal het jubileum op gepaste wijze worden afgesloten onder het genot van een drankje en wat muzikale noten.
    Bij diverse activiteiten zal een verloting met mooie prijzen worden gehouden.

De opbrengst van de activiteiten is bestemd voor de aanschaf van nieuwe tafeltennistafels en/of tafeldelen.

De precieze informatie over deze activiteiten zoals starttijden en inschrijfmogelijkheden zullen in de komende periode bekend gemaakt gaan worden, dus houdt de site, Facebook en de TV-schermen bij SKF in de gaten voor meer jubileumnieuws!

We hopen er met z’n allen een mooi feest van te gaan maken!