SKF verkoopt loten met de Grote Clubactie

De landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie is begonnen. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost €3,- per stuk, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Loten kun je kopen via onze eigen onlinepagina. Via de QR code in dit bericht kom je ook op de pagina. Het mooist zou zijn als je niet alleen zelf een lot koopt, maar je ook inzet om mensen in je omgeving te vragen een lot te kopen. Maar liefst 80% van de opbrengst gaat naar onze eigen vereniging!

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving! We kunnen de extra steun goed gebruiken.