Komende jeugdactiviteiten

21 Mei – Voorgiftentoernooi

Zaterdag 21 mei staat er weer een leuk toernooi op het programma namelijk het voorgiftentoernooi, vroeger bekent als de clubkampioenschappen met puntenvoorgift. Hierbij wordt je ingedeeld in een poule en krijg je punten voor op sterkere spelers uit de poule of moet je natuurlijk punten voorgeven op zwakkere spelers. Hierdoor kan je zomaar eens winnen van veel sterkere spelers en krijg je erg spannende en leuke wedstrijden.

In de volgende link kan je opgeven http://signappnow.com/sheet/DZF95NAG of door je naam te zetten op het inschrijfformulier op het prikbord. Iedereen kan meedoen of je nou competitiespeler bent of dat je recreatief graag een balletje slaat, je bent van harte welkom.

We beginnen om 10:00 uur en hopen om 15:00 uur ongeveer klaar te zijn.

28 Mei – Tour de SKF

De Tour de SKF is op zaterdag 28 mei. We gaan niet wielrennen, maar tafeltennissen! Alle jeugdspelers worden in ploegen opgedeeld en tegen de andere ploegen. Deze spelers zullen net als in de Tour de France strijden om de verschillende truien (gele, groen, roze en blauwe trui). Daarnaast is er een ploegenklassement en worden er ook verschillende ploegenspellen gedaan. De wedstrijden zijn met puntenvoorgift, zodat iedereen natuurlijk even veel kans heeft om te winnen! Nadat de truien verdeelt (en andere lekkere prijzen) zijn zullen we gaan barbecueën.

In de volgende link kan je opgeven: http://signappnow.com/sheet/ojTJKBwD of door je naam te zetten op het inschrijfformulier op het prikbord. Geef ook aan of je mee wilt barbecueën.

De tour begint om 10:00 uur en is ook afgelopen tussen 15:00 en 15:30 waarna je vervolgens mee kan eten met de barbecue. De eigen bijdrage van de barbecue is €3,-. Alle jeugdspelers en jonge senioren zijn van harte welkom om mee te doen

3/4 Juni Pretnacht

Ja, het is weer zover! Het spektakel van het jaar komt er weer aan…de PRETNACHT! De pretnacht is op vrijdag 3 Juni en zaterdag 4 juni. We beginnen op vrijdag om 17.00 uur, de zaal is open vanaf 16.30 uur. We hopen om zaterdag zo rond 9.00 uur iedereen zo afgemat te hebben dat er nog maar één ding is wat ze willen…..slapen. Tenminste, dat is dan waar de leiding sterk naar verlangt.
Voor de jeugdleden die nog nooit een PRETNACHT hebben meegemaakt: De pretnacht is een jeugdspektakel waarbij de deelnemers de hele middag en avond bezig zijn met allerlei sport- en spelactiviteiten. Daarna overnachten we bij de vereniging en natuurlijk sluiten we de Pretnacht weer af met een heleboel mooie en lekkere prijzen. De PRETNACHT is er voor jeugdleden van alle leeftijden en elk niveau. ‘s Avonds wordt er een lekkere warme maaltijd gegeten, en ´s ochtends staat er een uitgebreid ontbijt klaar.

Je kunt je online opgeven: http://signappnow.com/sheet/OjigByMy of door je naam te zetten op het inschrijfformulier op het prikbord.

Wat moet ik meenemen?

• een slaapzak en een luchtbed
• een kussen en je knuffel(s)
• nachtkleding
• was/douchespullen (washandje, handdoek, tandenborstel, etc.)
• je batje en sportkleding
• Goed humeur
• Zonodig geld voor als je nog wat extra’s wil kopen

Heb je nog steeds vragen of lukt het niet met opgeven, mail of bel dan naar Enno: E.T.devries1@students.uu.nl, 06-11215119