De kerstdubbel, het traditionele toetje van het tafeltennisjaar bij onze vereniging, was ook dit jaar weer een groot succes. Want niet alleen was het de afsluiting van het tafeltennisjaar 2019 maar kwam er hiermee ook een einde aan een prachtig jubileumjaar waarin we met elkaar ons 70-jarig bestaan hebben gevierd. Het is alweer even geleden maar in januari van dit jaar hebben we met een groot aantal evenementen deze mijlpaal eer aangedaan. Van een kaartavond tot een top-8 toernooi en van een blacklighttoernooi tot een grote pubquiz hebben we met elkaar mooie momenten beleefd. En niet onbelangrijk, met de opbrengst van al deze activiteiten zijn we in staat geweest om o.a. nieuwe tafelbladen aan te schaffen waar we natuurlijk erg blij mee zijn.

Deze laatste dag ter ere van het jubileum moest dus ook een succes worden en dat werd het! Met maar liefst 34 koppels werd het het best bezochte kerstdubbeltoernooi in jaren. Er werden wedstrijden op goed niveau gespeeld maar er was geen wedstrijd waar er niet gegrapt werd met elkaar. Het blijft ten slotte toch een gezelligheidstoernooi. De ultieme manier om familie en vrienden kennis te laten maken met de tafeltennissport. Naast alle tafeltennisactiviteiten konden de deelnemers ook meedoen aan een loterij waar leuke prijzen te winnen waren voor onder de kerstboom. En als afsluiting van dit alles werd er na afloop van het toernooi gezellig met elkaar gedineerd met een overheerlijk buffet geserveerd door DeMaes catering. Zo heeft iedereen hopelijk net zo genoten van deze dag als de organisatie dat heeft gedaan.

Oh ja, er waren natuurlijk ook nog winnaars op deze dag, die traditioneel met een lekkere taart naar huis gingen. Het deelnemersveld was opgedeeld in 3 klassen, namelijk de A-, B- en C-poule. In de A-poule, de sterkste dubbels van deze dag waren Edwin Vonk en Martin Vonk uiteindelijk de gelukkige winnaars na een spannende finale tegen Erik Verzijl en zijn vader Wim. Eens te meer bleek maar weer dat mister SKF Edwin het nog steeds niet verleerd is en dat ook zijn broertje Martin nog steeds goed mee kan. Gefeliciteerd!
Op het 2e niveau was het een verassend duo dat beslag legde op de titel. Natascha en Narda hadden hun batjes weer eens uit het kistje gehaald en bleken na een lange dag in de finale te sterk voor Jeffrey Vonk en zijn partner Gerco van de Lagemaat.
In C-klasse was het woord wederom aan onze dames. In een geheel vrouwelijke finale wonnen Carla Nouwen en haar zus Susanne van Gerry-Ellen Blankestijn en Anna Seekles.

Kijk nog eens door de foto’s heen die onze topper Wim Verzijl heeft gemaakt op deze mooie dag en dan rest ons nog iedereen een hele fijne jaarwisseling toe te wensen en we zien jullie allemaal graag terug in 2020. Op naar een nieuw jubileum!