Jeugdranglijsttoernooi in Hoorn 21 oktober 2018

Het voltallige eerste jeugdteam van SKF was aanwezig op het jeugdranglijsttoernooi in Hoorn, met de toppers Rinie en Jean Paul als coaches en alle vaders van de boys.

Nick van Dijk en Dani van Bergen wonnen hun wedstrijden in de poule met gemak,gingen door als eerste in de poule en hadden daardoor de eerste ronde vrij.
Helaas had Jeffrey van Eek zijn dag niet maar kon wel één wedstrijd winnen.

De tweede ronde was voor Nick het einde waar Dani nog in de poule van Tom de Ronde met 3-0 won, lukte het Nick helaas niet.

Dani had een top dag met mooi aanvallend spel. Hij bereikte uiteindelijk de halve finale maar moest Sven van de Pol feliciteren nadat hij in de vijfde game net iets te kort kwam.

SKF heeft zich van de positieve kant laten zien.
Rinie en Jean Paul bedankt dat jullie mee zijn gegaan, de kids hebben veel aan jullie gehad.