Inschrijving Wiltschutbeker geopend

Het einde van de competitie is in zicht en dat betekent dat de organisatie van de Wiltschutbeker 2018 al in volle gang is. Vanaf 7 mei zullen ook dit jaar weer honderden deelnemers in teamverband proberen de cup te veroveren

Vanaf 1 april is het weer mogelijk je in te schrijven voor de Wiltschutbeker. Dit kan uiterlijk tot en met 30 april. Let op: de inschrijving van de Wiltschut kan alleen nog via de website www.wiltschut.nl. Het opgeven via de website is geheel geautomatiseerd.

De licentie wordt automatisch berekend naar aanleiding van je percentage in de competitie. Denk eraan, de competitie is nog niet afgelopen dus de licentie die op 1 mei op de website staat vermeld is de geldende licentie.

Spelers die niet tot uw vereniging behoren of spelers die geen competitie hebben gespeeld, maar wel lid zijn van afdeling Gelre kunnen alleen maar telefonisch of per mail worden opgegeven bij Sharon Martens. Als de indeling rond is, kunnen er alleen nog spelers toegevoegd worden aan de teams.

Bij het opgeven waar mogelijk meerdere mogelijkheden als thuisspeelavond opgeven, geef vervolgens bij ‘Opmerkingen’ de voorkeursavond aan.

Geef tevens bij ‘Opmerkingen’ aan op welke avonden het team eventueel verhinderd is. De organisatie zal hier waar mogelijk rekening mee houden. Het is niet mogelijk wedstrijden uit de vervolgrondes te verzetten.

Wiltschut 2018

Wiltschut uitnodiging 2018