Informatieavond Team Veenendaal

Voor sporters, coaches en trainers
Op woensdag 1 november is er een informatieavond van Team Veenendaal speciaal voor sporters, coaches en trainers. Op deze avond komt een tweetal onderwerpen aan bod.

Wat betekent Team Veenendaal voor jou?
De avond start met informatie over Team Veenendaal en wat Team Veenendaal voor sporters en verenigingen kan betekenen. Met voorbeelden wordt getoond wat Team Veenendaal tot nu toe heeft gedaan.

Winnen door voeding
Sportdiëtist Anja van Geel, werkzaam voor het NOC*NSF zal vertellen over de invloed van voeding op sportprestaties. Sportvoedingsadvies op maat kan doorslaggevend zijn binnen iemands trainingsprogramma, wedstrijdprogramma en leefpatroon.

Woensdag 1 november 2017
Ontvangst 19.15 uur
Einde ± 22.00 uur
Waar Clubhuis VZC, Sportlaan 5b, Veenendaal

Voor wie
Deze uitnodiging is voor alle sporters (en ouders), trainers, coaches van Veenendaal. Maar iedereen die sport een warm hart toedraagt is van harte welkom.

Aanmelden

Klik hier om je aan te melden. De toegang is gratis, maar Team Veenendaal hoort graag of je komt.