Op zaterdag 16 april om 18.00 uur speelt Dames 1 thuis tegen VTV/Silvery Dragon uit Nieuwegein. Dit betreft de halve finale in de strijd om het Nederlands Kampioenschap. Deze wedstrijd is eerder via de lokale pers aangekondigd als de “Wedstrijd van de maand”. Dit is een gezamenlijk initiatief van Sportservice Veenendaal, VZC, Korfbalvereniging SKF en onze vereniging.

Om onze dames te steunen en van een wedstrijd op hoog niveau te genieten, nodigt het bestuur van de stichting Toptafeltennis SKF alle leden van SKF uit om aanwezig te zijn. Er is bewust gekozen voor een tijdstip waarop het voor de meesten mogelijk moet zijn deze wedstrijd bij te wonen. En, niet onbelangrijk, aan de inwendige mens wordt ook gedacht. Vanaf 17.00 uur staat een luxe broodjesbuffet klaar. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Ook zijn de eerste twee consumpties voor rekening van de stichting. Kortom, alle randvoorwaarden zijn ingevuld, dus zorg dat je van de partij bent!

De verwachting is dat de wedstrijd rond 20.00 uur is afgelopen. Daarna kan worden nagepraat onder het genot van een hapje, drankje (op eigen kosten) en muzikale klanken. Opgeven is noodzakelijk. Doe dit vóór 9 april bij Ronald van Roon via zijn mailadres rp.vanroon@gmail.com of via de button.

Bekijk hier het promofilmpje gemaakt door Bert ter Haar