Ondanks de iets mindere deelname was het 8 juni toch een succesvol dubbelzoleuk toernooi bij skf.

De hele dag was de zaal goed en gezellig gevuld en werd er uiteindelijk gestreden om de hoogste 2 plaatsen in de A, B en C klasse.

De A klasse werd gewonnen door Han Geluk en Rino Albers. Zij wonnen de finale van (het hopelijk) as vaste dubbel in het 3e team van skf de broertjes en Marc en Thijs vd Berg.

De B klasse werd gewonnen door Edwin Vonk en Jacco de Gooijer die in een zeer attractieve finale wonnen van het zeer soms te fanatieke ( batjes vlogen door de zaal) dubbel Diederik Vos en Jorrai Hessing.

De C klasse werd gewonnen door vader en dochter Lenting, Mario en Rosalie. Zij wonnen in de finale van nieuwkomers Wilbert Vos en Maickel Kosterman.

Na de wedstrijden bleef het nog lang gezellig bij SKF. Dankzij de hele goede zorgen van Adrie en Alice die het eten perfect verzorgd hadden. Zowel de lunch als de heerlijke broodjes shoarma waren super voor elkaar. Laten we ook de grote leider van dit toernooi Jeffrey Vonk niet vergeten. Hij heeft in zijn eentje de hele dag het toernooi  aan elkaar gepraat (zowel tijdens als na de wedstrijden ) en ervoor gezorgd dat de indelingen en het tijdschema perfect verliepen.

We zijn in overweging wat betreft volgend jaar. Wordt vervolgd. Hou de info tzt in de gaten.