Voor het tweede jaar op rij heeft het eerste jeugdteam van SKF de finale om het landskampioenschap bereikt! Na de overwinning op Westa in de halve finales gaan Erik, Douwe, Romano en Thijs proberen op 13 mei het felbegeerde landskampioenschap binnen te halen. Zij zullen hiervoor gaan strijden met SVE uit Utrecht. De finale wordt net zoals in de afgelopen jaren bij Hilversum gespeeld en wij willen uiteraard met een goed gevulde bus daar naartoe gaan om onze jongens aan te moedigen. Dus geef je op en kom onze mannen aanmoedigen op 13 mei in Hilversum! De wedstrijd begint om 13.00 uur. Hoe laat de bus vertrekt zal nog gecommuniceerd worden.

Wij vragen een kleine bijdrage van €5,- voor degenen die mee willen met de bus.

Heb je vragen hierover mail dan met Pieter van den Berg: pietervandenberg94@hotmail.com.

Het adres van tafeltennisvereniging Hilversum is: Vaartweg 52, 1217 SV Hilversum (achter het Gemeentelijk Gymnasium) tel.: 035-6233388

Geef je op voor de bus