6 mei starterstoernooi voor jonge tafeltennissers

Op zaterdag 6 mei organiseert Tafeltennisvereniging SKF een starterstoernooi voor jonge tafeltennissers. Gegarandeerd een fantastische beleving voor de deelnemers.

Het is alweer het 4e starterstoernooi in Gelre dit seizoen, gebleken is dat de starterstoernooien een succes zijn als het gaat om plezier en wedstrijdjes spelen op eigen niveau. Het zijn ideale toernooien om wedstrijdervaring op te doen en kan ook zeker gebruikt worden als opstap naar de reguliere competitie.

Programma
Tijdens de dag is er van alles te beleven! In de ochtend starten we met een speelse gezamenlijke warming-up. Daarna volgt wat uitleg over het toernooi en kunnen de wedstrijdjes starten. De deelnemers spelen tegen kinderen van hun eigen leeftijd en niveau, op deze manier sluit het beter aan bij de beleving en ervaring van de kinderen. Ook worden de tellers geholpen bij het tellen van de wedstrijden, zo leren ze ook de spelregels een beetje kennen. Gedurende de dag zijn er diverse side events zoals een spelletjeshoek, een demo van topspelers, diverse activiteiten waarbij prijsjes te winnen zijn en gaan alle deelnemers gezellig met elkaar lunchen.

Deelname
Deelname is uitsluitend voor jonge startende tafeltennissers in de leeftijd t/m 13 jaar. Ook mogen alleen spelers deelnemen die uitkomen in de 5e klasse afdelingscompetitie of spelers die nog geen competitie spelen.