Floris en Arnoud plaatsen zich voor finale B-meerkampen

Omdat de zaal van SVE op het laatste moment niet beschikbaar bleek te zijn werden de halve finales van de senioren B-meerkampen in onze eigen zaal gespeeld. Twee deelnemers vanuit SKF hieraan, eerste teamspelers Floris Zur Muhlen en Arnoud Meijer speelden beiden in een andere poule.

Floris had, in tegenstelling tot een dag eerder in de competitie, een zeer goede dag en wist al zijn zes wedstrijden te winnen. Slechts eenmaal kwam het aan op een vijfde game, maar ook deze werd dus gewonnen. Floris is hierdoor geplaatst voor de landelijke finale die op zondag 14 oktober gespeeld zal gaan worden.

In de finale komt hij zijn teamgenoot Arnoud tegen. In een wisselvallige dag wist Arnoud met drie zeges in vijf wedstrijden op een keurige tweede plaats te eindigen. Een goed resultaat van Arnoud die zaterdag al vlamde met twee zeges en nu dus weer met plaatsing voor de finale. Een sportief succesvol weekend kunnen we dus wel zeggen!

Zoals gezegd, de finale wordt op zondag 14 oktober gehouden, de speellocatie is nog niet bekend. Floris en Arnoud spelen samen met zeven andere spelers in een negenkamp waarin een A-licentie valt te verdienen. Allebei alvast heel veel succes gewenst