Einde tijdperk SKF voor Tali en Kees

IMG-20170429-WA0000Na in totaal 9 jaar uitgekomen te zijn voor dames 1 van SKF is er nu een tijd gekomen voor verandering. Tali heeft besloten vanaf het nieuwe seizoen ons te gaan verlaten en te gaan spelen  bij de heren van Hilversum. Dit is voor haar grotendeels een praktische overweging i.v.m met het reizen in combinatie met haar drukke baan. Daar komt bij dat ook Hilversum een erg leuke club is om te spelen en ze daar ook al een lange tijd mee traint. Wij zullen tali als persoon en speelster dan ook erg gaan missen en wensen haar veel succes bij haar nieuwe club.

Na 4 mooie jaren alIMG-20170429-WA0001s coach van dames 1 van SKF heeft ook Kees besloten zijn weekenden anders in te gaan delen. Kees die sinds kort met pensioen is gegaan wil zijn tijd nu gaan besteden aan leuke uitjes en wijntripjes. Dames 1 heeft 4 topjaren gehad met hem als coach zowel sportief als met de jaarlijkse teamuitjes en etentjes bij hem thuis. Wij begrijpen zijn keuze volledig al zal het voor de dames een groot gemis zijn.

Voor beiden is het zeker niet uit het oog uit het hart en hopen dan ook zeker dat ze SKF nog weten te vinden 😉

IMG-20170429-WA0002