De competitie zit erop, maar de batjes hoeven nog niet de kast in. Ben jij ook nog niet uitgespeeld? Op maandag 29 mei, 12 juni en 19 juni organiseren we voor de spelers die graag nog wat wedstrijden spelen een duo competitie. Je speelt met een team van twee personen elke avond één wedstrijd in de poule. Iedereen kan inschrijven voor deze competitie, jeugdspelers, recreanten, senioren afdeling en landelijk, Tafeltennis Overdag en de bedrijvencompetitiespelers.

Als je nu al weet dat je één van de avonden niet kan, dan kun je zeker ook meedoen. Zorg dan voor een invaller voor die avond, of schrijf je in met een team van 3 personen.

De wedstrijden starten om 20.00 uur.

Doe ook gezellig mee! Schrijf je met je team in op onderstaand formulier of op het inschrijfformulier op het prikbord in het clubgebouw. De inschrijving sluit op 26 mei.

Heb je vragen, mail dan naar Pieter van den Berg pietervandenberg94@hotmail.com

Inschrijven voor de duo-competitie