Duo competitie

De voorjaarscompetitie is bijna afgelopen. Dit betekent niet dat je dan geen wedstrijden meer kunt spelen want we organiseren ook dit voorjaar de duo competitie. Deze wordt gespeeld op de maandagavonden 14 mei, 28 mei en 4 juni.
De duo competitie is voor alle leden van SKF ongeacht je niveau. Je kunt je inschrijven als duo, maar als je niet alle avonden kunt dan kun je ook inschrijven met z’n drieën of misschien wel met z’n vieren.

De duo competitie staat garant voor leuke potten en veel sportief plezier. Het is dus niet gek dat deze competitie misschien wel populairder is dan de reguliere competitie. 🙂

Er worden per avond vijf wedstrijden gespeeld, twee enkels en één dubbel. We starten om 20.00 uur. Schrijf je gauw in!

Schrijf je in

Aangemelde teams