Door komst Floris Zur Muhlen nu ook herenteam SKF rond

Nadat vorige week de samenstelling van het damesteam voor het komende seizoen werd bekendgemaakt is er ook duidelijkheid gekomen over de invulling van het eerste herenteam, dat komend seizoen weer uit zal gaan komen in de 1e divisie. Het vertrek van Pim Mostert, die maar liefst 10 jaar de clubkleuren van SKF verdedigde, zal worden opgevangen door de komst van het 14-jarige talent Floris Zur Muhlen. De in Zeist woonachtige Floris speelde de afgelopen seizoenen bij SVE in Utrecht. Een bekend gezicht, want een jaar geleden stond hij nog in de finale van het landskampioenschap bij de jeugd, een wedstrijd die we als SKF niet snel zullen vergeten (SKF werd na vele jaren weer landskampioen). Na een kampioenschap in de 3e divisie wist Floris het afgelopen seizoen een keurig winstpercentage van 58% te behalen in de 2e divisie. Daarnaast speelde hij al menig keer voor de nationale jeugdselecties, werd hij al eens Nederlands Kampioen in het enkel- en dubbelspel, won hij de Nationale Jeugdmeerkampen bij de pupillen en zijn meest recente prestatie was het winnen van de C-meerkampen bij de senioren. Kortom, een speler met grote ambities en talenten waar we als SKF hopelijk lang van mogen genieten.

Naast Floris zal het eerste herenteam van SKF bestaan uit de bekende namen Pieter van den Berg en Arnoud Meijer. Een hele mooie mix van ervaring en jong talent. Met dit team hoopt SKF zich komend seizoen een plaats te veroveren in de top drie van de 1e divisie en op niet al te lange termijn te promoveren naar de Eredivisie. Naast het eerste herenteam zal SKF met nog drie herenteams deelnemen aan de landelijke competitie.