Er stonden weer een paar lastige wedstrijden op het programma voor onze jeugd. Elk team eindigde met een duidelijke uitslag.

In de hoofdklasse werd voor de tweede keer de onderlinge wedstrijd gespeeld. Deze keer speelden beide teams zonder invallers. Maickel begon voortvarend voor SKF 4 door meteen te winnen van Toine. Niels Bremer zette daarna de score gelijk door te winnen van Rogier. Aniek zette SKF 3 vervolgens op een 2-1 voorsprong door te winnen van Niels Pater. Ook de dubbel werd gewonnen door team 3, waarna Maickel knap zijn tweede wedstrijd van de dag won door de beslissende game van Niels Bremer te winnen. De volgende wedstrijden gingen vervolgens allemaal naar SKF 3, waarbij Aniek als enige ongeslagen bleef. Een 8-2 overwinning in het voordeel van SKF 3 dus, die daardoor op een eenzame tweede plaats blijven steken. SKF 4 staat nu op een gedeelde laatste plaats en zullen nog goed hun best moeten doen om niet laatste te worden. Volgende keer speelt SKF 3 tegen gedeeld nummer 3 Treffer (A) 1, terwijl SKF 4 op bezoek gaat bij overduidelijke nummer 1 Hercules 3.

SKF 5 speelde tegen het tweetal van Zevenaar 2. Na vier enkelspelen en twee dubbels stond de hatelijke 0 nog steeds op het bord van onze ploeg. Eelke wist vervolgens knap de eer te redden door af te rekenen met zijn tegenstander. Hugo en Manuel wisten niet bij te dragen aan de score. Deze uitslag plaatst het team op een laatste plaats in de tweede klasse.

SKF 6 speelde ook tegen Zevenaar, zij deden dit echter tegen Zevenaar 3 en in Zevenaar. De dag begon goed voor SKF doordat Stan zijn eerste wedstrijd in vier games naar zich toe trok. In de volgende vijf wedstrijden liep Zevenaar echter uit naar een 5-1 voorsprong. Daniel wist daarna ook een wedstrijd te winnen, dit deed hij in het maximale aantal games. Dit bleek het laatste wapenfeit te zijn van SKF, door ook de laatste wedstrijden te verliezen. David wist niet te winnen, hij gaat dit ongetwijfeld proberen te verbeteren. Dit gaat gebeuren tegen TT Nijmegen 2.

SKF 7 trad aan op eigen grond tegen TCB 2. De dag begon zwaar, de eerste twee wedstrijden (van Joran en Bernard) gingen naar de tegenstander. Just wist wel te winnen, en deed dit op spectaculaire wijze in vijf games. Vervolgens werden weer twee wedstrijden verloren. Joran wist vervolgens wel zijn wedstrijd te winnen, maar vervolgens was de spreekwoordelijke koek op. De tegenstander nam acht punten mee naar huis, terwijl er twee in het SKF gebouw bleven. Volgende keer speelt het team in Arnhem tegen Treffers (A) 4.