Na drie avonden duo competitie mogen Evelien Tibboel en Gina van Poolen zich de winnaars noemen. Afgelopen maandag speelden zij de finale tegen Jeffrey Vonk en Erik (Tokkie) van Beek. Na de enkels stonden de teams 2-2 dus het kwam op de dubbel aan wie de finale won.

Het was een geslaagde editie van de duo competitie. Steeds meer leden doen mee omdat het een unieke kans is om tegen alle gelederen van de club te spelen. Wanneer speel je als recreant nu tegen spelers van het eerste herenteam? En wanneer kun je als selectiespeler nu tegen een afdelingsspeler spelen? Daarnaast is het ook nog heel erg gezellig. Spijt dat je nu niet meegedaan hebt? Voor nu zit het erop, maar na de najaarscompetitie organiseren we weer een nieuwe duo competitie.