Coronaregels bij ttv SKF vanaf 25 september 2021

Geachte SKF-leden en spelers bij SKF,

Zoals jullie weten zijn er een aantal nieuwe coronamaatregelen genomen door onze regering. Hieronder staan de regels zoals die voor ons en alle andere verenigingen gelden vanaf 25 september 2021.

Deze regels gelden voor iedereen van 14 jaar en ouder.

Als bij controle door de gemeente blijkt dat iemand zich niet aan de regels houdt, dan zijn de consequenties voor deze persoon en niet voor de vereniging.

Coronaregels vanaf 25 september 2021

– Onze sportaccommodatie is volledig toegankelijk zonder coronatoegangsbewijs (het CTB).

– Er mag zonder enige beperking normaal gesport worden.

– Binnen het afgescheiden horecagedeelte (achter de hekjes bij de bar)  is het verplicht een coronatoegangsbewijs te hebben om zittend
te mogen eten en/of drinken. Ook dien je een identiteitsbewijs bij je te hebben.

– Kun of wil je geen CTB overleggen dan kun je eten en drinken afhalen bij de bar en dit nuttigen buiten het afgescheiden horecagedeelte.
Je kunt wel gebruik maken van de statafels.

– De zaal moet op alle avonden uiterlijk om 24.00 uur dicht zijn. Dit geldt ook voor de maandag- en de vrijdagavonden.

Wij beseffen dat dit allemaal een inperking van de persoonlijke vrijheid is, maar ontkomen er niet aan ons te schikken naar deze nieuwe regels.

Tot slot:
– breng svp gebruikte glazen, plastic en glazen flesjes terug naar de bar.
– probeer zoveel mogelijk te pinnen ipv te betalen met contant geld

Voor teams die ivm competitie naar andere verenigingen gaan, is het raadzaam je van te voren te informeren hoe de corona-regels bij de thuis-spelende vereniging  doorgevoerd zijn.

Alvast onze hartelijke dank voor jullie medewerking.

Namens het bestuur,
Marc Sassenus