Clubkampioenschappen jeugd en Sinterklaas

De clubkampioenschappen en het o zo leuke sinterklaasavondje staan weer voor de deur.

Dit zal plaatsvinden op zaterdag 10 december en zal starten om 10:00 uur. Dus als je een balletje wil inspelen wees er dan op tijd. De clubkampioenschappen zullen tussen 15:00 en 16:00 afgelopen zijn. Het zal op sterkte worden ingedeeld dus het maakt niet uit hoe oud je bent, maar van welk niveau je bent. Vorig jaar mocht Yannick de grote wisselbeker mee naar huis nemen, wie zal dit jaar de gelukkige zijn?

Direct na de clubkampioenschappen hebben wij weer heerlijk eten klaarstaan voor onze enthousiaste jeugdleden, dit zal plaatsvinden tussen 16:00 en 17:00.

Na het overheerlijke eten zal de sinterklaasavond zijn en spelen we weer het leuke sinterklaas spel.

Voor degene die voorgaande jaren al mee hebben gedaan weten al wat het is en zullen zeker weer mee doen omdat het hartstikke leuk en gezellig is. Er wordt namelijk in verschillende groepjes gespeeld, die gaan strijden voor de allerleukste cadeautjes en het mooie van dit spel is dat iedereen prijs heeft! Het is rond 19:00 afgelopen en dan kan iedereen worden opgehaald of naar huis gaan.

Je kunt je opgeven via de inschrijflijst die hangt bij SKF in de gang van de kleedkamers, of je kunt een mail sturen naar marcievdberg98@gmail.com .