Buitentafeltennis voor de jeugd

Tot 1 juli is het clubgebouw gesloten. Gelukkig mogen we wel weer buiten sporten. We hebben vanaf woensdag 10 juni voor de jeugd de mogelijkheid om buiten te tafeltennissen. Daarvoor hebben we de volgende regels opgesteld:

Vervoer

Alle kinderen komen in principe zelfstandig op de fiets naar de locatie. Op locatie kunnen de fietsen in de normale fietsenstalling worden geplaatst. Indien een jeugdspeler niet zelfstandig naar onze locatie kan of mag fietsen vragen wij de ouders hun kind af te zetten op de parkeerplaats voor het clubgebouw.

Groepen en tijden

Op woensdagmiddag van 13.30 uur tot 15.00 uur. Deze tijd is voor de kinderen die normaal op woensdagmiddag vrijspelen en die op maandagavond bij Bert Vos trainen. (max 20 kinderen)

Op woensdagmiddag van 15.30 uur tot 17.00 uur. Deze tijd is voor alle overige jeugdleden. (max 8 kinderen)

We hebben 4 tafels die op 3 meter afstand van elkaar zullen worden neergezet.

Je kunt jezelf tot 1 dag van tevoren  inschrijven via het inschrijfformulier. Je krijgt na het inschrijven zo snel mogelijk een bevestiging. Zit de groep al vol, dan krijg je daar ook een melding van. Je komt dan op een wachtlijst. Als er iemand annuleert komt de eerste op de wachtlijst in aanmerking voor een plaatsje. Je kunt jezelf per keer voor 1 middag inschrijven zodat iedereen kans heeft om te komen spelen. Vanaf woensdagmiddag 17.00 uur kun je jezelf weer opnieuw inschrijven voor de volgende week.

Vraag voordat je jezelf inschrijft toestemming aan je ouders.

Kom niet eerder dan 5 minuten voor de training en blijf na de training niet hangen, maar ga direct naar huis.

Afmelden

Het is voor ons belangrijk om te weten wie er wel en niet deelneemt aan de buitentrainingen. We gaan er vanuit dat iedereen die op de lijst staat komt. Als je toch niet kunt komen mail dan naar info@ttv-skf.nl. Dan kan er iemand anders jouw plekje innemen.

Aangezien de materialen voor een tafeltennisvereniging erg gevoelig zijn voor weersomstandigheden kan het voorkomen dat een buitentraining niet kan doorgaan vanwege het (voorspelde) weer. In het geval er besloten wordt om een training niet door te laten zal dit naar alle deelnemers worden gecommuniceerd via een e-mail. Als je je hebt ingeschreven voor een buitentraining, check voordat je weggaat altijd nog even je mail, zodat je niet onnodig naar de locatie hoeft te reizen.

Materialen & hygiëne

Jeugdleden, ouders/verzorgers en begeleiders nemen de hygiëne maatregelen in acht. Voor de training wordt thuis het toilet bezocht en de handen gewassen door alle deelnemers en begeleiders.

Alle jeugdleden nemen hun eigen batje en bidon met drinken mee naar de training.

De materialen die tijdens de trainingen worden gebruikt zullen voorafgaand aan de training en na afloop indien nodig worden gedesinfecteerd.
Er zijn handgel en tissues aanwezig zijn tijdens de training en indien nodig worden gebruikt.

Er is tijdens de training geen mogelijkheid tot toiletbezoek. Het SKF clubgebouw blijft gesloten.

Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop;

Blijf thuis als je een van de volgende (ook milde!) symptomen hebt: neusverkoudheid,
hoesten, benauwdheid of koorts;

Blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38 C°) en/of
benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer
laten sporten en naar buiten;

Blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus
(COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt
worden, moet u thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact;

Houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van iedere andere persoon buiten jouw
huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar);

Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes;

Ga voordat je naar de club vertrekt thuis naar het toilet;

Was voor je training thuis je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden;

Was je handen met water en zeep voor en na bezoek sportlocatie;

Douche thuis en niet op de sportlocatie;

Vermijd het aanraken van je gezicht;

Schud geen handen;

Kom niet eerder dan 5 minuten voor de sportactiviteit