Tafeltennissen in een compleet donkere zaal waar je alleen nog maar de bal, de lijnen van de tafel en met een beetje geluk je tegenstander ziet… Hoe gaaf is dat! Op 19 januari kun je dit als jeugdspeler van SKF gaan meemaken tijdens het blacklighttoernooi.
Omdat SKF in januari jarig is (we bestaan dan 70 jaar) wilden wij een speciale activiteit organiseren voor onze jeugdleden. Tijdens het blacklighttoernooi kunnen jullie tegen je teamgenoten, trainingspartners en andere clubgenootjes spelenen wie weet wordt jij wel uitgeroepen tot blacklightkampioen van SKF!
Dit is echter nog niet alles. Als het toernooi is afgelopen gaan we gezellig met elkaar eten en we gaan er ook een gezellige avond van maken met elkaar. Wat we dan precies gaan doen zal later bekend gemaakt worden.
Weet je nu al zeker dat je hieraan mee wilt doen, geef je dan snel op door een email te sturen naar pietervandenberg94@hotmail.com! Meedoen is geheel gratis!
Tijdens dit toernooi worden foto’s gemaakt voor de website en social media. Bij inschrijving geef je hier toestemming voor. Wil je niet gefotografeerd worden, geef dit dan aan bij de fotograaf.