Bert Vos vrijwilliger van het jaar 2016

Gisteren is tijdens de ALV de vrijwilliger van het jaar 2016 uitgeroepen. Het bestuur was het unaniem eens dat Bert Vos deze titel meer dan verdiend heeft. Al meer dan 20 jaar is Bert een zeer betrokken trainer. Hij is het visitekaartje van de club als gastheer van de kinderen die voor het eerst komen spelen. En dat doet hij met verve. Bert heeft niet alleen oog voor de tafeltenniskwaliteiten van de jeugd, maar ook voor het kind zelf. Afgelopen jaar heeft Bert een flink aantal nieuwe jeugdspelers ontvangen en enthousiast gemaakt. Daarnaast geeft hij ook training aan de gevorderde talentjes. Wij zijn trots op hem en hopen dat hij nog lang bij de club betrokken blijft.

171017 bert vos vrijwilliger van het jaar 2016 171017 vrijwilliger van het jaar 2016 (3)