Bedrijvencompetitie op 10 maart

Een zeer rustige speelavond in ons clubhuis. Twee wedstrijden moesten worden uitgesteld en een wedstrijd was al vooruit gespeeld. Dat betekent dat er vier wedstrijden overbleven. Het maakte uiteraard niets uit voor het speelplezier op de vier tafels. In de A-poule werd Sassenus-PinQ uitgesteld, waardoor Aristo-Van Dam Sierbestratingen (1-4) de enige wedstrijd was die doorging. Bij Aristo maakte Mario van Popering zijn debuut. En hoewel Mario een paar prachtige punten maakte tegen Wim van Dam en Jorai Hessing leed hij twee nederlagen. Het enige punt voor Aristo werd gemaakt door Rick den Hertog tegen Wim.
In de B-poule won Van Hunnik 1 tegen Hardeman. Gina van Poolen maakte het Sander Heijnekamp heel lastig, maar verloor toch in drie games. Wim Verzijl had drie games nodig om Eveline Roseboom te verslaan. De dubbel bleek uiteindelijk beslissend voor Van Hunnik dat met 3-2 won.
In de C-poule ook een debutant. Bij De Gooijer kwam voor het eerst de derde gezuster Van de Brink achter de tafel. Karin speelde leuk mee, maar moest het toch afleggen tegen Henk van Tent en Adri van Dorp. Ook Sonja verloor haar partijen waardoor het 0-5 werd voor Ponsen 2. Spannender was het bij Zonled tegen Van Hunnik 2. Het laatste enkelspel moest de beslissing brengen. Dily Rosendaal won in twee games van Greet Roseboom, waardoor Zonled de confrontatie met 3-2 won

Aanstaande donderdag is er een inhaalprogramma. Wees welkom!