Alle jeugdteams SKF winnen!

Een beperkt programma voor de jeugd afgelopen zaterdag. SKF 3 en SKF 4 speelden hun onderlinge wedstrijd al eerder en SKF 2 zag hun wedstrijd verplaatst worden naar een later moment. Kortom, slechts vier teams kwamen in actie, maar het leverde wel heel veel punten op!

SKF 1 versloeg Tempo Team 1 met 7-3. Dani was de grote man met drie zeges, al moest hij hier erg hard voor werken. In zijn eerste wedstrijd moest een 1-2 achterstand in games worden weggewerkt, in de laatste zelfs een 0-2. Jeffrey wist gemakkelijk tweemaal te winnen maar verloor van een verdediger. Nick bleef wat achter met een zege, maar was wel belangrijk in het met Jeffrey gewonnen dubbel. Na vier ronden staat SKF 1 op een derde plaats. Aanstaande zaterdag komt Red Stars 1 op bezoek, met een mooie uitslag komt plaatsing voor de kampioenspoule erg dichtbij.

SKF 5 kwam tegen Westa 2 met 2-3 achter, maar won toch nog met 7-3. Maickel bleef gemakkelijk ongeslagen en kreeg in negen games slechts 45 punten tegen. Stan wist tweemaal te winnen, hij verloor jammerlijk een wedstrijd in vijven. Daniël heeft net nieuwe rubbers gekregen en wilde deze blijkbaar maximaal testen. In zijn vier wedstrijden (drie enkels en de dubbel) speelde hij de maximale 20 games!!! Twee wedstrijden werden gewonnen. Door de mooie zege gaat SKF 5 aan de leiding in de derde klasse!

SKF 6 verscheen met vier spelers achter de tafel en versloeg Velp 1 met 8-2. Eelke en Joël wisten met goed spel hun beide wedstrijden te winnen. Joël deed dit zelfs zonder een game te verliezen! Manuel en Olaf wisten beide een van hun twee enkels te winnen. Ook de beide dubbels eindigde in het voordeel van SKF.

SKF 7 versloeg het sympathieke team van Kracht en Vriendschap 1. Met coach Erik kwamen David en Bernard met maar liefst 8-0 voor. Erik moest vervolgens weg om zelf te spelen en de rest van de wedstrijden gingen plots verloren. Toch is een 8-2 zege een fantastisch resultaat.

Vier teams, vier zeges! Maar nog veel belangrijker, er werd ook erg goed getafeltennist en het plezier straalde er vaak van af. Aanstaande zaterdag spelen de jeugdteams weer thuis. Om 11 uur spelen SKF 5 t/m 7 en vanaf 14:30 komen de hoogste vier teams in actie.