Afdelingskampioenschappen op 6/7 januari 2018

In het weekend van zaterdag 6 en zondag 7 januari 2018 worden in Nijmegen de Afdelingskampioenschappen (ook wel bekend als “de Gelderse”) gehouden.  In de door SKF verstuurde nieuwsbrieven kon je hier al wat informatie over vinden.

Op zaterdag is het toernooi toegankelijk voor alle jeugdspelers die lid zijn van een vereniging uit de afdeling Gelre, waar ook SKF toe behoort. Dus of je nu al heel erg lang tafeltennist of heel kort, competitie speelt of niet, iedereen kan meedoen aan dit leuke toernooi. Je speelt mee in een enkelklasse en een dubbelklasse. Het inschrijfgeld bedraagt 10 euro, maar omdat SKF graag wil dat er zoveel mogelijk jeugdspelers meedoen wordt dit door de vereniging betaald. Inschrijven betekent wel deelnemen (als je je opgeeft maar alsnog niet meedoet, dan moet je het inschrijfgeld alsnog zelf betalen). Je kunt je opgeven door een mail te sturen aan Mylene op skf.toernooien.jeugd@gmail.com. Het is altijd een hartstikke leuke dag, dus als je mee kunt doen dan raden we je dat zeker aan!

Op zondag spelen de senioren. Dicky de Jong regelt de inschrijvingen en je kunt je opgeven door uiterlijk 1 december een mail te sturen naar dicky_de_jong@hotmail.com.

Zet in je mail ook in welke licentieklasse je deel kunt nemen en de naam van je dubbelpartner als je wil dubbelen. Als je daar nog vragen over hebt, dan kan je altijd Mylene of Dicky over mailen.

geldersekampioenschappen2017 (43)