SKF 3 speelde uit bij SMD 1. Vorig seizoen is het derde jeugdteam van SKF tweede geworden in de hoofdklasse, maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Het begon een beetje stroef doordat Niels Bremer zijn eerste wedstrijd verloor. Het bleek een valse start, want Toine zette de score gauw weer recht door van Sem te winnen. Ook Aniek won haar eerste pot van de dag, zij het met grote moeite, zij deed dit tegen Bram. De dubbel werd comfortabel gewonnen door Niels en Toine. Niels zette hierop zijn eerste verliespartij ook nog recht, door ook van Sem te winnen. Ondertussen was SKF al uitgelopen naar een 4-1 voorsprong. In het verlengde van de wedstrijd wist SKF ook de volgende vier wedstrijden te pakken. Toine kon het in de laatste wedstrijd echter niet meer volhouden en moest zijn eerste wedstrijd van het seizoen prijsgeven aan Davey, die eerder ook al van Niels wist te winnen. Knappe twee overwinningen dus voor hem, maar SKF komt weg met een 2-8 overwinning. Ook een mooie start van het seizoen dus! A.s zaterdag zal het derde jeugdteam thuis aantreden tegen Treffers uit Arnhem.

SKF 4 speelde haar eerste wedstrijd op vreemde bodem, en wel in Arnhem tegen Treffers 1. Ook voor SKF 4 een nieuwe kans zich te bewijzen in de Hoofdklasse. Rogier begon goed en won zijn eerste wedstrijd van het seizoen. Lauren was minder gelukkig, hij moest zijn eerste wedstrijd uit handen geven. Niels Pater wist, evenals Rogier, wel zijn openingswedstrijd te winnen. Ook de dubbel kregen de SKF’ers in handen. Rogier en Niels, die allebei hun eerste wedstrijden gewonnen hadden, konden dat kunstje niet herhalen na de dubbel. Lauren daarentegen wist wel zijn tweede wedstrijd te winnen. Het lukte Niels en Rogier ook niet om hun laatste wedstrijden te winnen, maar hun teamgenoot Lauren zette de score aan het eind weer recht en de seizoen opener eindigde in een gelijkspel. Knap hersteld van Lauren na een matige eerste wedstrijd, voor Niels en Rogier volgende keer weer een kans om de draad van de eerste wedstrijd weer op te pakken. A.s zaterdag zal het vierde jeugdteam aantreden tegen Hutaf 3.

SKF 6 is afgelopen zaterdag aangetreden tegen TT Nijmegen 2. Zij deden dit met twee spelers, David en Bernard. David moest als eerste maar wist helaas niet zijn eerste wedstrijd te winnen. Bernard deed dit wel, en David, die hierna weer moest aantreden, volgde zijn voorbeeld. Bernard wist zijn eigen goede begin niet voort te zetten in de tweede wedstrijd, waar hij afgetroefd werd door Berend. Ook de beide dubbelspelen werden uit handen gegeven door SKF. Het stond dus ondertussen al 4-2 voor de thuisploeg. Bernard en David deden hun uiterste best maar moesten aan het eind van de wedstrijd tegen een minimaal verlies aankijken van 6-4. Zaterdag zullen de jeugdige spelers van SKF het opnieuw mogen proberen, ditmaal in eigen huis tegen TIAN 1.

SKF 7 maakte afgelopen zaterdag zijn debuut in de startersklasse, waarbij alle spelers voor het eerst competitie speelden. En dit deden ze wel fenomenaal! In hun eerste wedstrijd ooit werd geen pot verloren. Het was een vier-tegen-vier wedstrijd waarbij dus iedereen twee wedstrijden speelde, en twee dubbelspellen werden gespeeld. Felicitaties zijn dus op zijn plek voor Levi, Gerian, Tim en Jurrian. Hopend op meer succes kijken we uit naar zaterdag, waarbij het team zijn eerste thuiswedstrijd zal spelen tegen GTTC Groesbeek 3.