Aanstaande zaterdag thuiswedstrijden landelijke senioren, de laatste van dit seizoen!

FysiotherapieScheepjeshof/SKF dames 1 treedt zaterdag in de laatste play-off wedstrijd aan tegen Dozy Den Helder/Noor 1. Om de najaarscompetitie in de eredivisie winnend af te sluiten moet er gewonnen worden door onze dames. Ze kunnen dus alle steun vanuit het publiek goed gebruiken!

AutodrijfJaccodeGooijer/SKF 1 heeft na een weifelende eerste helft in de 1e divisie de weg naar boven weer een beetje gevonden en staat op dit moment 2e. Bij een ruime zege op koploper Tempo-Team 2 kan er zelfs nog mee worden gedaan om het kampioenschap.

Vos Occasions/SKF 2 krijgt koploper ONI 1 op bezoek. De bezoekers uit Wijchen gaan zeer waarschijnlijk kampioen worden in de 3e divisie maar het is onze mannen er uiteraard veel aan gelegen om dat feestje niet plaats te laten vinden in Veenendaal.

Dames 2 speelt zaterdag tegen Het Markiezaat 1. Het kampioenschap in de 2e divisie is waarschijnlijk een brug te ver maar de dames willen uiteraard laten zien dat ze mee kunnen met het niveau van hun tegenstanders.

Christa en Cees van Rooijen staan tijdens het tafeltennisgeweld in de keuken om een heerlijke nasi speciaal met kipsaté voor jullie te maken. We gaan bij de laatste thuiswedstrijd ook rond met een lekker hapje. De laatste kans om jullie landelijke teams in actie te zien! Kom dus as zaterdag naar het clubgebouw en geniet van mooi tafeltennis, een gezellige sfeer en lekker eten!