Net als afgelopen week staan er aankomende zaterdag weer thuiswedstrijden op het programma. Ditmaal geen eredivisiewedstrijden, wel komen de andere drie landelijke seniorenteams in actie.

Vos Occasions/SKF 2 moet in de 2e divisie aan de bak tegen het sterke Taverbo 1 uit Boxtel. In de uitwedstrijd werd er met 8-5 verloren, het doel is om deze keer weer een mooi aantal punten te pakken.
SKF 3 staat er goed voor om handhaving in de 3e divisie af te dwingen. Op bezoek komt hekkensluiter The Back Hands 1, het team waar de vorige keer nog met 6-7 van werd gewonnen. Het doel is om weer een mooie overwinning te boeken.
Dames 2 is met één punt voorsprong nog koploper in de 2e divisie. Op gepaste afstand volgt nummer drie Vriendenschaar 1, de tegenstander komende zaterdag.

Nu de competitie zijn climax nadert kan het publiek weer het benodigde steuntje in de rug zijn. Om 12:30 vangen de wedstrijden aan, we hopen jullie allemaal weer te zien.