Aanstaande zaterdag thuiswedstrijden 3 landelijke teams

Na een stop van twee maanden gaan we weer beginnen. Komende zaterdag starten drie van onze landelijke seniorenteams met een thuiswedstrijd. Doordat de beide eredivisieteams hun wedstrijd hebben verzet, komen zij nog niet in actie.
De heren van Vos Occasions/SKF 2 hebben ondanks hun vijfde plek vorig seizoen toch een tweede divisieplek weten te bemachtigen. In een zware poule spelen ze hun eerste wedstrijd tegen Smash (M) 1 uit Monster.

SKF 3 is afgelopen seizoen overtuigend kampioen geworden in de hoofdklasse en hebben daarmee een plek in de derde divisie veroverd. De eerste tegenstander dit seizoen is Alexandria ’66 3 uit Rotterdam.

Dames 2 komt net als vorig seizoen weer uit in de tweede divisie. Zij vangen het seizoen aan tegen Het Markiezaat 3 uit Bergen op Zoom.
Zoals altijd is de steun van het publiek meer dan welkom. Om 12:30 begint de wedstrijd van dames 2, en om 15:00 zullen de twee herenteams hun wedstrijd starten. Het barteam staat ook meteen weer voor jullie klaar met een warme maaltijd, met ditmaal op het menu heerlijke saté. We hopen
jullie zaterdag te zien!