Aanstaande zaterdag, 5 november, thuiswedstrijden landelijke senioren

Aanstaande zaterdag 5 november, aanvang 15.00 uur

In de eerste divisie wordt de wedstrijd tussen AutoJ.deGooijer/SKF 1 tegen Disnierats 1 gespeeld. Beide teams staan op dit moment in de middenmoot maar SKF wil graag omhoog. Het is dus van groot belang dat onze heren deze wedstrijd naar zich toe trekken.

Vos Occasions/SKF 2 speelt tegen Red Stars 3. Red Stars staat momenteel op degraderen en zal dat uiteraard willen voorkomen. SKF 2 zal dus een zeer gemotiveerde tegenstander treffen en dat belooft een mooie pot te worden.

SKF 3 is hard op weg om de reguliere competitie bovenaan af te sluiten. Zij spelen zaterdag tegen Taflan 1, hun directe concurrent voor de eerste plek. Zij kunnen alle steun van het publiek goed gebruiken.

SKF dames 2 moet het opnemen tegen Red Stars 1. Ongeacht tegen wie ons tweede damesteam speelt, ze blijven even fanatiek. Het is dan ook altijd leuk om een wedstrijd van ze te zien en de dames aan te moedigen.

Vanuit de keuken is er goed nieuws, Christa en Cees maken deze zaterdag een uitsmijter speciaal. Alleen daarvoor zou je al naar het clubgebouw komen.

Komt allen, moedig onze teams aan, maak een praatje met je gezellige clubgenoten en geniet weer van een heerlijke middag SKF!