Net als afgelopen week staat de zaterdag weer in het teken van thuiswedstrijden van de landelijke teams. Ditmaal komen er maar liefst vijf teams in actie.
Om 12:30 uur spelen Vos Occasions/SKF 2, SKF 3 en dames 2, terwijl om 17:00 uur de heren van AutoJ.deGooijer/SKF 1 en de dames van FysiqVision/SKF 1 voor het toetje gaan zorgen.
De nummers vier tot acht van de eredivisie staan allemaal binnen twee punten van elkaar. In deze spannende poule zal AutoJ.deGooijer/SKF 1 een zo goed mogelijke uitslag proberen te boeken tegen gedeeld nummer vier van Wijnen/Smash ’70 1.
Ook in de eredivisie dames is het ongekend spannend, en voor FysiqVision/SKF 1 staat de zware wedstrijd tegen het altijd sterke Dozy Den Helder/Noor 1 op het programma.
Vos Occasions/SKF 2 staat er goed voor in de strijd om handhaving in de 2 e divisie. In de laatste wedstrijd van de eerste helft speelt het tegen de nummer twee Belcrum 1 uit Breda, met onder
andere oud-SKF’er Peter van Iwaarden in de gelederen.
Ook SKF 3 doet goede zaken en staan tweede in de 3 e divisie. Wel komt de gedoodverfde kampioen Sittard 2 op bezoek, waardoor het doel is om een aantal punten af te snoepen van dit sterke team.
Het tweede damesteam staat er ook prima voor in de 2 e divisie, zij krijgen bezoek van TN 1 uit Nijmegen.
Zoals gewoonlijk is de steun van het publiek meer dan welkom. Zoals al vermeld begint de eerste sessie wedstrijden om 12:30 uur, waarna een nieuwe sessie wedstrijden om 17:00 uur van start gaan.
Ditmaal verzorgt het barteam kipdöner, dus ook voor de innerlijke mens wordt goed gezorgd. Vlak voordat de eredivisiewedstrijden van start gaan zal de jubileumcommissie ook nog de uiteindelijke
opbrengst van de loterij bekend maken d.m.v. het uitreiken van een cheque aan de voorzitter.
We hopen jullie allemaal weer te zien.