A.s. zaterdag eerste thuiswedstrijd AutoJ.deGooijer/SKF 1

Na de goed verlopen wedstrijden van afgelopen zaterdag staan er aanstaande zaterdag wederom thuiswedstrijden op het programma. Er zullen vier wedstrijden gespeeld worden, die zoals gewoonlijk om 15:00 zullen beginnen.

De dames van FysicVision/SKF 1 zijn op dreef in de eredivisie. Hun tegenstander is het sterke VTV 1 uit Nieuwegein.

AutoJ.deGooijer/SKF 1 speelt hun eerste thuiswedstrijd in de eredivisie, De Boer Taverzo 2 komt op bezoek in Veenendaal.

Vos Occasions/SKF 2 speelt tegen Kampenion 1 uit Kampen. Een overwinning zal meteen al een goede stap richting handhaving zijn.

SKF 3 is het seizoen goed begonnen, en zal dit proberen voort te zetten tegen TVO 1 uit Oosterhout. Met onder andere twee eredivisiewedstrijden belooft het weer een waar spektakel te worden, waarbij natuurlijk de steun van het publiek weer een grote rol kan spelen.

Ook deze keer verzorgt Christa een lekkere warme maaltijd, deze keer staat er shoarma en saté op het menu.

We hopen jullie zaterdag te zien!