Elk jaar organiseren de verenigingen in de regio het Valleitoernooi. Een mooie initiatief om eens tegen iemand anders te spelen en de verenigingen in de buurt te leren kennen.

Het Valleitoernooi wordt in januari op 11, 15 en 17 januari gespeeld. BIT organiseert het toernooi voor de recreanten, Shot voor de senioren en de jeugdspelers zijn van harte welkom bij SKF.

• Zaterdag 11 januari: jeugd (recreant en competitiespelers) bij SKF
  • Woensdag 15 januari: senioren recreanten toernooi bij BIT
  • Vrijdag 17 januari: senior competitiespelers toernooi in nieuwe gebouw van Shot

Het toernooi is voor alle leden van tafeltennisverenigingen Bit.nl, De Stuiterd, Kracht & Vriendschap, Rhenus, SKF en Shot.
Er wordt gespeeld in sterkteklassen, met prijzen per poule. De inschrijfkosten €4,00 voor de senioren en recreanten. Voor de jeugd is het toernooi gratis. Geef je op voor 3 januari 2020. Je kunt je inschrijven door een mail te sturen naar Gina van Poolen: info@ttv-skf.nl.

Voor meer informatie over het jeugdtoernooi kun je mailen met Pieter van den Berg pietervandenberg94@hotmail.com

Deelnemers

• Recreanten