Seniorentoernooi op zaterdag 26 juni

We zijn allemaal heel erg blij dat we weer kunnen tafeltennissen en ondertussen weer van bijna alle faciliteiten in het gebouw gebruik mogen maken! Natuurlijk zijn we er nog niet helemaal. Er mag nog geen competitie gespeeld worden, maar het begint er steeds beter uit te zien.

Wedstrijden spelen binnen SKF mag wel weer en het leek ons daarom leuk een toernooi te organiseren voor alle SKF senioren.
De insteek van het toernooi is om lekker veel potjes te spelen met voldoende wedstrijden op niveau maar uiteraard ook voldoende aandacht voor het sociale aspect, dus gezellig met een drankje in de kantine.

Het toernooi zal plaatsvinden op zaterdag 26 juni. We willen om 11.00 uur beginnen en verwachten eind van de middag klaar te zijn. De bar mag open blijven tot ’s avonds 22.00 uur, wat betekent dat we er na het toernooi nog een gezellige avond van kunnen maken met elkaar!
Opgeven voor het toernooi doe je door te mailen (jeffrey.vonk@hotmail.com) of te appen (06 34592821) naar Jeffrey Vonk. Er kunnen maximaal 48 mensen deelnemen aan het toernooi. Geef je dus snel op!