verslag bedrijvencompetitie

Verslag Bedrijvencompetitie

In afwezigheid van Bert Admiraal, mag ik de honeurs weer waarnemen en jullie verslag doen van de 4e ronde in onze Bedrijvencompetitie. Gelukkig hadden we afgelopen donderdag weer een volle zaal en konden we allemaal weer laten zien wat we waard zijn. In de A-poule trof Aristo de mannen van HZW. Door de blessure van Marc v.d. Berg, kon “good old” Dick van Ommeren invallen. Hoewel niet meer zo jong als z’n teamgenoot wist hij zeer knap van Rick den Hertog te winnen. Doordat Jeffrey zowel van Rick als van Rob van Genderen won, ging de winst naar HZW. Tussen Sassenus Packaging en Van Dam Sierbestrating bleef de strijd lange tijd gelijk opgaan. Diederik was in vorm en wist zijn beide partijen knap te winnen. Doordat ondergetekende van Sjon Willemse wist te winnen, won Sassenus Packaging met 3-2.

In de B-poule speelde Breman tegen Van Hunnik 1. Sander Heijnekamp was weer ongenaakbaar en won beide partijen. Door het dubbel met Eveline te winnen, moesten Marnix Blok en Mano Martine de winst laten aan Van Hunnik 1. Voskuilen tegen Nationale Nederlanden was op papier een spannende pot. Maurits van de Loo en Bert Blankestijn waren zeer overtuigend en wonnen glansrijk met 5-0. Luc Hooghwerff en Joop Spijker van Nationale Nederlanden waren tegen dit geweld niet opgewassen. Bij Hardeman 2 tegen De Indruk bleek al gauw, dat Wim Verzijl en Bert Admiraal in topvorm waren. Jelle v.d. Coelen en Ewout Hooijer konden een 4-1 nederlaag niet voorkomen. 4-1 voor Hardeman 2.

In de C-poule wisten Florian Scholten en Bart van Manen van Ponsen 1 overtuigend te winnen van J. de Gooijer, met 5-0 als resultaat. Bij de wedstrijd Zonled tegen Ponsen 2 was er meer spanning. A3 van Dorp bleek de grote man bij Ponsen 2 en won beide partijen. Doordat Ron Emmerik en Dily Rosendaal beide 1 partij wonnen, maar ook het dubbel, ging de winst toch knap naar Zonled.
Deze week zijn er geen wedstrijden i.v.m. vakantie. volgende week gaan we weer verder.

Namens de Bedrijvencompetitie Commissie
Marc Sassenus