Verslag laatste speelronde jeugd

Afgelopen zaterdag kwam er alweer een einde aan de voorjaarscompetitie. Natuurlijk krijgen we nog het “toetje” op donderdag 5 mei wanneer SKF 1 tegen Litac 1 zal strijden om het landskampioenschap, maar de andere teams mochten afgelopen zaterdag voor de laatste keer aan de bak.

SKF 2 speelde op neutraal terrein de troostfinale in de kampioensgroep. Romano, Douwe en Thijs wisten hierin Enjoy & Deploy Taverzo 1 met maar liefst 6-2 te verslaan. Thijs, die eigenlijk het hele seizoen geweldig heeft gepresteerd en in de reguliere competitie de sterkste van het team was, verloor zijn twee wedstrijden. Romano en Douwe bleven ongeslagen. Dit tekent ook weer dat bij het team, met drie sterke spelers, een offday van de een wordt opgevangen door de anderen. Een derde plaats, goed gedaan mannen!

SKF-2-3e-plaats

SKF 3 was al kampioen en moest nog twee dingen doen. Allereerst de kampioenstaart opeten en daarnaast nog het seizoen goed afsluiten tegen TCB 1. Jasper heeft al lang geen wedstrijd meer verloren, nu bleef hij maar liefst twee keer met lege handen. Harm wist tweemaal te winnen maar verloor van een sterk spelende Dani van Bergen (die al een tijdje bij SKF meetraint en komend seizoen de overstap gaat maken naar SKF). Grote man was Simon die een puntgave hattrick noteerde.

SKF-3-kampioen

SKF 4 zou aan drie punten genoeg hebben voor het kampioenschap in de Hoofdklasse. Op 2-0 voor lukte het Mitchel nog net niet, maar het dubbel leverde wel het bevrijdende punt op. Dat het uiteindelijk nog 9-1 werd (Ryan en Jeffrey 3, Mitchel 2) is alleen nog goed voor de statistieken. Op naar het landelijke podium!

SKF-4-kampioen

SKF 6 had een hele spannende zaterdag. Om Zevenaar 1 voor te blijven zou er minimaal gelijkgespeeld moeten worden. Maar dan nog was het niet zeker, Hutaf 7 lag op de loer en kon de gelukkige derde worden. In Zevenaar was Adrie weer ijzersterk en wist zijn drie wedstrijden te winnen. Kai en Matthijs volgden met een zege. Eenmaal thuisgekomen was er nog veel spanning, maar toen bleek dat Hutaf had verloren kon het feest beginnen! SKF 6 kampioen in de derde klasse!

SKF-6-kampioen

SKF 7 speelde een thuiswedstrijd, maar de uitslag is nog niet ingevoerd. Wordt vervolgd!

Toine en Iris speelden met zijn tweeën en wonnen met 7-3 van ONI 3. Toine bleef alweer ongeslagen, Iris wist twee van haar vier enkels te winnen. De vandaag niet meespelende Stan zag zijn team daardoor op een hele mooie tweede plaats eindigen. Het jongste team uit de poule en dan nog zo hoog eindigen! Gaaf!!!

Bijna een einde van een zeer succesvol seizoen! SKF 1 en 2 beide geplaatst voor de playoffs waarbij de derde plaats van SKF 2 is behaald en de kansen voor SKF 1 zijn er nog steeds om kampioen te worden van Nederland! SKF 3 voldeed aan de verwachtingen door kampioen te worden in de landelijk C, SKF 4 begon met een 1-9 nederlaag maar werd toch nog dik kampioen in de hoofdklasse. De derde plaats van SKF 5 (Luca, Samuel en Niels) is ook een keurige. SKF 6 kampioen, dat is wel een hele mooie met een spannend slot! SKF 7 in het eerste seizoen vierde klasse heel veel geleerd en geel laatste geworden. Ook niet verkeerd. Van SKF 8 wisten we niet wat te verwachten, maar de tweede plaats is meer dan fantastisch!

SKF 1 kan dus nog landskampioen worden. Dus of je nu al jaren lid bent of pas een paar weken… Trek een rood shirt aan en kom op 5 mei naar Hilversum! SKF regelt weer een bus en je kunt al heel goedkoop mee (als je jeugd bent kost het je helemaal niets!). Kijk dus goed op www.ttv-skf.nl of volg facebook!