17 september thuiswedstrijden landelijke senioren

Vandaag start de landelijke competitie met een thuiswedstrijd voor onze dames en heren. AutobedrijfJaccodeGooijer/SKF 1 start meteen tegen concurrent Hilversum. Zaak dus om vanmiddag de punten thuis te houden. Dat ze dat van plan zijn is te lezen in het interview dat Dicky de Jong afgelopen week gaf aan Regiosport Veenendaal en hier te lezen is.

Ons eerste damesteam FysiotherapieScheepjeshof/SKF 1 komt ook in actie. Zij hebben, net als de heren, het vizier op het kampioenschap. Dat dat mogelijk is legt Brenda Vonk uit in het interview dat ook zij afgelopen week gegeven heeft aan Regiosport Veenendaal. Zij starten vandaag tegen Scylla.

Vos Occasions/SKF 2 speelt thuis tegen Unicum 1 en SKF dames 2 speelt thuis tegen TT Nijmegen 1. SKF heren 3 heeft deze ronde vrij.

Iedereen is van harte welkom om onze teams aan te komen moedigen. Wij zorgen voor de hapjes!

Tot vanmiddag 15.00 uur in ons gezellige clubgebouw!