De Bedrijvencompetitie

Niets is beter voor teambuilding dan samen sportief bezig te zijn. Daarnaast is het ook goed voor de gezondheid. SKF organiseert elke donderdagavond de Bedrijvencompetitie. Een sportieve gezellige avond voor teams die gevormd worden door personeel van bedrijven of die gesponsord worden door een bedrijf.

Speelavond en competitie,

De vaste speelavond van de Bedrijvencompetitie is donderdagavond vanaf 20.00 uur.
Een seizoen bestaat uit 2 competities: de najaarscompetitie ( september t/m december)
En de voorjaarscompetitie ( half januari t/m april). Elke competitie bestaat uit twaalf speelavonden.
Daarnaast wordt er meestal per competitiehelft een toernooi georganiseerd.

Deelname

Je kunt met een team deelnemen aan de Bedrijvencompetitie door contact op te nemen met de commissie bedrijvencompetitie.
Indien er ruimte is, zal jouw team worden ingedeeld in de eerstvolgende competitie.

Opzeggen kun je een maand voor afloop van de voorjaarscompetitie. Dit kan alleen schriftelijk gebeuren bij de organisatie van de Bedrijvencompetitie.

Faciliteiten

De vereniging draagt zorg voor de noodzakelijke verzekeringen, namelijk WA en ongevallen voor de deelnemers aan de bedrijvencompetitie.
De vereniging biedt haar gebouw (speelzalen, bar, douches) aan en organiseert de bedrijvencompetitie en daarmee samenhangende zaken op donderdagavond.

Vergoeding

De financiële vergoeding per team van de Bedrijvencompetitie bedraagt € 200 euro
Hoofd, co en subsponsers kunnen gratis een team laten deelnemen aan de Bedrijvencompetitie.
De financiële vergoeding wordt per seizoen (vanaf augustus) vooraf geheven.

Bedrijvencompetitiecommissie

<center>Ton Snijders</center>

Ton Snijders

<center>Jelle van der Coelen</center>

Jelle van der Coelen

Contact

Wilt u meer weten over de bedrijvencompetitie, wilt u een keer komen kijken, of wilt u inschrijven? Neem dan contact op met Ton Snijders of Jelle van der Coelen van de bedrijvencompetitie commissie. U bent van harte welkom!

G-D8VSD89JC0