Thuiswedstrijden landelijke senioren

De competitie begint op zijn eind te lopen. In deze cruciale fase staan er zaterdag weer drie thuiswedstrijden op het programma, waarvan onder andere een eredivisiewedstrijd. De wedstrijden gaan om 15:00 uur van start.
AutoJ.deGooijer/SKF 1 speelt tegen het sterke Estillon Maashorst 1 uit Uden, de nummer twee van de eredivisie.
Vos Occasions/SKF 2 is nog vol in de race voor handhaving in de 2e divisie. Hun wacht de lastige wedstrijd tegen koploper Assen 1.
Dames 2 speelt de beslissingswedstrijden in de 2e divisie. Op bezoek komt Het Markiezaat 2 uit Bergen op Zoom.
In deze fase van de competitie is elk punt belangrijk, het publiek kan net dat laatste zetje geven om een overwinning over de streep te trekken. Ook zorgt het barpersoneel weer voor een heerlijke warme maaltijd in de vorm van kipsaté. We hopen jullie zaterdag te zien!